Posláním Kontaktního centra (též zkráceně ,,Káčka" / K-centra) je minimalizace zdravotních a sociálních rizik u uživatelů drog. Motivace klientů ke změně rizikového chování, nabídka pomoci s jejich aktuální situací, prevence sociálního vyloučení u dalších cílových skupin a prostřednictvím nabízených služeb chránit širší veřejnost. Služby kontaktního centra jsou bezplatné.
KOMU JE SLUŽBA URČENA?
NABÍDKA SLUŽEB KONTAKTNÍHO CENTRA
Uživatelé nelegálních návykových látek
- Výměnný program zdravotního materiálu a poskytování harm reduction materiálu
- Pobyt v kontaktní místnosti
- Poradenství ohledně bezpečného braní drog (snížení rizik a poškození)
- Základní zdravotní ošetření
- Informace a zprostředkování detoxifikace a léčby (PL, TK)
- Potravinový servis
- Asistenční služba
- Informace a zprostředkování očkování HEP A, B a testování na hepatitidy, HIV a Syfilis
- Hygienický servis
- Krizová intervence
- Sociálně právní poradenství
- Rodinné poradenství
- Individuální a skupinová poradenství
- Internetové, telefonické poradenství
Uživatelé alkoholu
- Krizová intervence
- Informace a zprostředkování detoxifikace a léčby
- Rodinné poradenství
- Sociálně právní poradenství
- Internetové, telefonické poradenství
PRINCIPY KONTAKTNÍHO CENTRA ARKÁDA
- Anonymita
- Nízkoprahovost
- Bezplatnost
- Dostupnost
- Dobrovolnost
- Respekt
- Mlčenlivost
- Důvěrnost sdělení
- Individuální přístup
MATERIÁLNÍ A TECHNICKÉ ZÁZEMÍ
Kontaktní centrum Arkáda má prostory v ulici Jungmannova 32 v Písku. K dispozici má 2. patro domu, který je situován v centru města. Zázemí pro klienty tvoří: konzultovna, kontaktní místnost, prostor pro výměnný program, sociální zázemí (wc, sprcha, pračka), místnost pro možnost testování.
INFORMACE PRO KLIENTY
-
Poučení o zpracování osobních údajů klientů Kontaktního centra
Soubor ve formátu PDF
-
Podněty a stížnosti
Všichni klienti, kteří v Arkádě využívají některou ze sociálních služeb nebo jinou doprovodnou aktivitu mají právo podávat stížnosti nebo podněty na změnu. Každého klienta rádi informujeme o možnostech, jak stížnost podat a jak se bude postupovat. Klient se na nás může obrátit osobně, napsat vlastní stížnost a nebo využít formulář, který je zde ke stažení. Aby mohl být klient informován o průběhu řešení stížnosti, je potřeba, aby na sebe uvedl adresu nebo telefonický kontakt.
Soubor je formátu MS Excel
POSKYTOVATEL SOCIÁLNÍ SLUŽBY
Název poskytovatele: | Arkáda - sociálně psychologické centrum, z.ú. |
---|---|
Název zařízení poskytovatele: | Kontaktní centrum Arkáda |
Druh poskytované služby: | Kontaktní centra |
Číslo registrace: | 6411640 |
Místo zařízení poskytované sociální služby: | Kontaktní centrum Arkáda, Jungmannova 32, 397 01 Písek (2. patro) |
Telefon: | +420 775 588 533 |
E-mail: | |
Otevírací doba: | PO: 8:00 - 15:00 hod ÚT: 8:00 - 16:00 hod ST, ČT: 8:00 – 17:00 hod PÁ: 8:00 – 15:00 hod |
Úhrada služby: | Bezplatná |
Sociální služba Kontaktní centrum je podpořena z rozpočtu Jihočeského kraje.
Na financování se dále podílejí: Rada vlády, Ministerstvo práce a sociálních věcí a město Písek.
Naše organizace je prostřednictvím služby Kontaktního centra zapojena do projektu „Společně a odborně – podpora spolupráce a kvality nízkoprahových sociálních služeb".