Rodiče se na nás obracejí v situaci, kdy se nemohou dohodnout na péči o děti, přetrvává mezi nimi dlouhodobý konflikt a nedokážou komunikovat. V těchto případech narážíme na rozdílné představy rodičů, kteří obhajují své postoje a nejsou schopni udělat vstřícný krok.
Často mají dosud nezpracované emoce související s rozvodem, ale důsledná a trpělivá práce v individuální terapii a párovém poradenství může vést k postupnému opracování starých křivd a k dosažení alespoň částečné shody. Rodiče potřebují delší čas k tomu, aby se učili z nových zkušeností (jak věci fungují nebo naopak nefungují po rozchodu) a postupně oddělovali svoje partnerské a rodičovské role. Často v těchto případech s rodiči pracuje dvojice terapeutů, což přispívá k větší objektivitě při hodnocení situace.
KOMU JE SLUŽBA URČENA?
INFORMACE PRO KLIENTY
-
Poučení o zpracování osobních údajů, klienti přicházející na doporučení OSPOD
Soubor ve formátu PDF.
-
Podněty a stížnosti
Všichni klienti, kteří v Arkádě využívají některou ze sociálních služeb nebo jinou doprovodnou aktivitu mají právo podávat stížnosti nebo podněty na změnu. Každého klienta rádi informujeme o možnostech, jak stížnost podat a jak se bude postupovat. Klient se na nás může obrátit osobně, napsat vlastní stížnost a nebo využít formulář, který je zde ke stažení. Aby mohl být klient informován o průběhu řešení stížnosti, je potřeba, aby na sebe uvedl adresu nebo telefonický kontakt.
Soubor je formátu MS Excel.
Poradenství pro rodiče je podpořeno z rozpočtu Jihočeského kraje a MPSV. Na spolufinancování se podílejí města Písek a Milevsko.